Leestijd: 14 min (read)

Social Media

De Tolerantie van Twitter

Afgelopen donderdag, vijf dagen geleden, ontvang ik op twitter een dm van een mij onbekende dame, of ze mijn mail adres mag, omdat ze me iets...

De sociale markt: van Marketing naar Marketraction ©

Zoals je waarschijnlijk weet (of nog niet) is de term marketing ontstaat uit de woorden: market getting. Marketing houdt zich (volgens de definitie) bezig met: het...

Social Benchmarking – Wie is de expert?

Op de diverse fora en in de sociale media wordt al tijden gesteggeld over de vraag of iemand een social media guru, expert, specialist...

Wapen je tegen de afleidingen! Nu het nog kan ..

Even mijn Facebook en Google+ timeline raadplegen. Want ik moet bijblijven. Hé, een linkje naar een Youtube filmpje. Vast geinig, . Ernaast staan er...

Pas op: “Weapons of Mass Distraction”

Een paar weken geleden stuurde iemand me een linkje naar de film "Distracted by Everything" met Douglas Rushkoff (o.a. van Cyberia). Met de opmerking:...

Waarom Facebook en ik nooit vrienden zullen worden!

Het moet vooraf gezegd, ik heb het nooit echt opgehad met vriendensites. Wat wil het voorval? Ik heb, of liever gezegd had, op Facebook tot vorige...

The DNA of a SocialMedia Expert

“There ain’t such thing as a social media expert!” is probably the first thing you thought after reading this headline right? I fully agree! It will take years still before we can really talk about experts in social media. However I am intrigued about what the DNA will be of these people. What will be the combination of knowledge, skills, instincts and experiences such an expert should have?

The Media Gap

Gisterenavond, toen ik terugkwam van een avondje weg en mijn Tweetdeck aanzette, viel mijn oog op een berichtje waarin iemand vroeg wat toch die...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

10 Type Leiders op Twitter – Welke ben jij?

Thomas Moradpour, International Marketing Director bij PepsiCo in New...

An Integrated Approach To Business: Close The Loop!

Research by IBM shows that 84% of Digital Transformation...

Geen klant is gelijk, volgens Don Peppers

Volgens Don Peppers, auteur van ondermeer The One to...