Leestijd: 14 min (read)

Social Marketing

Social Media Fatigue – Deel I

Deel I - Onderzoeksbureau's als Gartner en GlobalWebIndex tonen aan dat een steeds grotere groep gebruikers tekenen vertoont van 'social media fatigue'. Of in...

Wie ben jij werkelijk en wie ben je online?

Eind 1999 beheerde ik als internet provider een chatserver voor een paar honderd afgedankte fans van de eerste real life soap "Big Brother". Chat...

Het ‘VIRUS’

Burn out, whiplash, muisarm, de vampierenziekte….  en nu dan ook het 'VIRUS’. En dan heb ik het niet over een virale bacterie of een destructieve ‘bug’ in een computersysteem, hoewel het...

De Tolerantie van Twitter

Afgelopen donderdag, vijf dagen geleden, ontvang ik op twitter een dm van een mij onbekende dame, of ze mijn mail adres mag, omdat ze me iets...

De sociale markt: van Marketing naar Marketraction ©

Zoals je waarschijnlijk weet (of nog niet) is de term marketing ontstaat uit de woorden: market getting. Marketing houdt zich (volgens de definitie) bezig met: het...

Social Benchmarking – Wie is de expert?

Op de diverse fora en in de sociale media wordt al tijden gesteggeld over de vraag of iemand een social media guru, expert, specialist...

Wapen je tegen de afleidingen! Nu het nog kan ..

Even mijn Facebook en Google+ timeline raadplegen. Want ik moet bijblijven. Hé, een linkje naar een Youtube filmpje. Vast geinig, . Ernaast staan er...

Pas op: “Weapons of Mass Distraction”

Een paar weken geleden stuurde iemand me een linkje naar de film "Distracted by Everything" met Douglas Rushkoff (o.a. van Cyberia). Met de opmerking:...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Leren van de quartz-crisis: branding in optima forma

Zwitserse horlogemakers zijn niet de geestesvaders van branding, maar een...