Leestijd: 14 min (read)

Social Marketing

Social Media depressie?

Nadat ik ‘Het VIRUS’ had bestreden (zonder synthetische medicatie), stond ik weer vol op mijn diverse digitale (door u allen bekende) meetingpoints. Niet om nou...

De opkomst van social hooligans: Beware of the Dog!

Overal lees je dat bedrijven zich 'consistent en met een uitgekiende contentstrategie' moeten richten op de deelnemers van de social media. Tegelijk zien we...

De missing links in online reputatie management

In de social media draait het niet in eerste instantie om uw bedrijf of merk, maar om uw online reputatie. Dat heeft u heeft vast...

Het sprookje van de marketeer: “En ze deelden nog lang en gelukkig ..”

Vanmiddag zag ik een tweet voorbijkomen van marketeer Patrick Petersen met de tekst "Steeds meer malafide webshops. Geloof niet meer in sprookjes". Na wat...

Wie gehoord wil worden heeft luisteraars nodig!

Het is een veelgehoorde klacht van bedrijven in de social media: "We posten al maanden zorgvuldig samengestelde berichten op ons Twitter account, maar het...

Hoe de social media haar tanden zette in Haren!

Wie gisteren met verbazing of verbijstering de berichtgeving over het uit de hand gelopen feestje van 'sweet-sixteen' Merthe uit Haren heeft gevolgd, zag met...

Snelle acties en reacties, het wordt van je verwacht!

Je mobiel roept! Voorrang aan je mobiel!
??? Op mijn pad kwam een onderzoekje naar het gebruik van de mobiele telefoon onder medewerkers in een bedrijf...

Op de grens van beïnvloeding en manipulatie

Marketing heeft als doel om de motivatie/keuze van mensen te beïnvloeden. In een markt met veel aanbieders is dat een noodzakelijk kwaad. Deze beïnvloeding gebeurt...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Wat betekent de klantproductielijn voor medewerkersbetrokkenheid?

De wijze waarop klanten gecreëerd worden vertoont opvallende gelijkenissen met...