Leestijd: 14 min (read)

Social Marketing

Profiteren van social media is net als wijn verbouwen

Blogs en boeken, die beschrijven hoe u kunt deelnemen aan de social media, hebben het vaak over 'merken' en merkstrategieën. De realiteit is echter...

Case: Online klantenservice Douwe Egberts vs Nico van Koesveld (update)

Afgelopen weken ontrolde zich een interessante case rond de online klachtafhandeling van Douwe Egberts. Het begon met een tweet van Nico van Koesveld aka...

Case: Mercedes-Benz zet met succes een high-end merk in de social media

Brian Solis heeft hieronder een interview met Eleptherios Hatziioannou, Global Brand Manager Social Media bij Mercedes-Benz. Daar waar veel dure merken als verweer tegen deelname...

Douglas Rushkoff – Keynote: Present Shock (2013)

Douglas beschrijft in het boek 'Present Shock' (2013) wat het leven in het NU met ons doet. De titel van het boek is een...

Altijd in het NU – De schaduwzijde van de social media

Gisteren stuitte ik op het trendrapport van Jaap Bloem en Sander Duivestein van Sogeti/VINT (2013) met als titel: "De zwarte kant van sociale media"...

Kun je een auto-DM ook op een zinvolle manier inzetten?

Er is al veel gezegd en geschreven over het versturen over auto-DM's op Twitter. Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om een autoresponder,...

Heeft de social media chat moderators nodig?

Het rapport van de commissie Cohen, die onderzoek deed naar de Project X rellen in Haren, is eindelijk uit. 5 maanden hadden ze ervoor...

Global E-commerce Report 2013 NL (GWI.7)

GlobalWebIndex voert het meest uitgebreide en gedetaileerde onderzoek ter wereld uit naar de ontwikkeling van e-commerce over meerdere platformen (PC, mobiel, tablets, consols en...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Heeft de social media chat moderators nodig?

Het rapport van de commissie Cohen, die onderzoek deed...

In Search of Service Excellence?

Op uitnodiging van Smart Center, een modern klantcontact center...