Leestijd: 14 min (read)

Marketing

Clinic: Customer Centricity – van waarde voor de klant, naar waarde van de klant

Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘Customer Centricity - van waarde voor de klant, naar waarde van de klant‘ door Edwin Korver...

75+ Inspirational Quotes on Customer Centricity

"Who knows where inspiration comes from? Perhaps it arises from desperation. Perhaps it comes from the flukes of the universe, the kindness of the...

Social Selling slaat de brug tussen online sales en marketing

De wereld van marketing en sales verandert. En vooral ten goede: er is meer bekend over de klant. Er zijn ook meer kanalen waarmee...

Social selling dicht het online gat tussen sales en marketing

De wereld van marketing en sales verandert. En vooral ten goede: er is meer bekend over de klant. Er zijn ook meer kanalen waarmee...

Social Selling slaat de brug tussen sales en marketing

De wereld van marketing en sales verandert. En vooral ten goede: er is meer bekend over de klant. Er zijn ook meer kanalen waarmee...

Scoren op klantwaarde™ – Deel 1: Introductie

In de serie Scoren op klantwaarde™ bespreek ik de kansen en implicaties van klantwaardegericht ondernemen - van waardecreatie naar bedrijfswaarde. Naar aanleiding van deze serie kunt...

Brechtje de Leij schrijft in ‘Mobiele Eenheid’ over de impact van mobiel in het digitale tijdperk

Brechtje de Leij is 39 jaar, woont in Amsterdam en is langere tijd werkzaam geweest bij Sanoma, ondermeer als senior productmanager mobile en hoofd...

De Age of Intelligence nadert ..

“Everything that can be disrupted will be” was de titel van mijn keynote op Social Media Week (2014). Daarmee verwees ik naar Nicholas Negroponte’s uitspraak “Everything that...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Wie ben jij werkelijk en wie ben je online?

Eind 1999 beheerde ik als internet provider een chatserver...