Leestijd: 14 min (read)

Marketing

Is de vrees voor een vriendenbubbel op Facebook terecht?

Op Facebook gaat een hardnekkig bericht rond dat Facebook 'blijkbaar' een nieuw algoritme hanteert, wat ervoor zorgt dat er alleen nog mensen in de...

Groeiplanning op basis van Profit-mapping

Er bestaat redelijk wat begrip over het verschil tussen product centricity en customer centricity, maar over de groeipaden lijkt minder bekend. Laten we eerst eens...

Na de shift van offline naar online is inline de nieuwe heilige graal

Hoewel deze post voortkomt uit een typo in een slide tijdens een presentatie, begreep ik dat de implicaties enorm waren en in ieder geval...

Jobs was een mondspoeling verwijderd van vergetelheid

Velen zullen zich Steve Jobs herinneren als een geniale marketeer, die Apple van de ondergang redde en tot het grootste bedrijf ter wereld maakte....

Geen klant is gelijk, volgens Don Peppers

Volgens Don Peppers, auteur van ondermeer The One to One Future en Enterprise One to One hield een stellig betoog om klanten niet over...

Stakeholder EQuitability als 4e waardestrategie

De Customer SONAR™, waar ik de afgelopen 5 jaar aan heb gewerkt, is een uniek en krachtig instrument wat in één overzicht de brug...

Onderscheidend vermogen of schreiend onvermogen?

De perceptie van de acute noodzaak tot transformeren waant door de burelen als het spook-van-de-naderende-irrelevantie. Niet onverwacht lijken de veelal gekunstelde uitkomsten van de...

Presenteren met passie en humor

Dit wordt een buitengewoon eenvoudige blog. Weinig woorden. Voorbeelden van hoe je met passie inspirerend kunt presenteren, vertellen, verhalen. Suggesties? Mail ons even op [email protected] Steve Jobs...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Op de grens van beïnvloeding en manipulatie

Marketing heeft als doel om de motivatie/keuze van mensen...