Leestijd: 14 min (read)

Marketing

Aantrekkingskracht als marketinginstrument

We hoorden u in de vorige blog uit deze serie al denken: “Aantrekken. Hoe dan?”. Het antwoord vraagt om een mindreset, tenminste als u...

Het einde van interruption marketing

Met de opkomst van de social media komt er ook geleidelijk een einde aan eerdere vormen van marketing en pr, zoals persuasion marketing (as we...

Mobiel is overal – zorg dat u erbij bent!

Voor mijn eerste bijdrage aan MobileMarketing.nl wil ik u mijn visie op het mobiele domein schetsen. Zo zie ik langzaam maar zeker de...

Hoe de social media haar tanden zette in Haren!

Wie gisteren met verbazing of verbijstering de berichtgeving over het uit de hand gelopen feestje van 'sweet-sixteen' Merthe uit Haren heeft gevolgd, zag met...

Snelle acties en reacties, het wordt van je verwacht!

Je mobiel roept! Voorrang aan je mobiel!
??? Op mijn pad kwam een onderzoekje naar het gebruik van de mobiele telefoon onder medewerkers in een bedrijf...

Op de grens van beïnvloeding en manipulatie

Marketing heeft als doel om de motivatie/keuze van mensen te beïnvloeden. In een markt met veel aanbieders is dat een noodzakelijk kwaad. Deze beïnvloeding gebeurt...

Social Media Fatigue – Deel I

Deel I - Onderzoeksbureau's als Gartner en GlobalWebIndex tonen aan dat een steeds grotere groep gebruikers tekenen vertoont van 'social media fatigue'. Of in...

Wie ben jij werkelijk en wie ben je online?

Eind 1999 beheerde ik als internet provider een chatserver voor een paar honderd afgedankte fans van de eerste real life soap "Big Brother". Chat...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Trendrede 2015 Liveblog

Vanmorgen waren we bij de presentatie van de Trendrede 2015,...

Wapen je tegen de afleidingen! Nu het nog kan ..

Even mijn Facebook en Google+ timeline raadplegen. Want ik...

Innovate, transform, remodel, or ..

While consumers enjoy cheap rides with UberPop, cabbies in regulated...