Leestijd: 14 min (read)

Marketing

Profiteren van social media is net als wijn verbouwen

Blogs en boeken, die beschrijven hoe u kunt deelnemen aan de social media, hebben het vaak over 'merken' en merkstrategieën. De realiteit is echter...

Case: Online klantenservice Douwe Egberts vs Nico van Koesveld (update)

Afgelopen weken ontrolde zich een interessante case rond de online klachtafhandeling van Douwe Egberts. Het begon met een tweet van Nico van Koesveld aka...

Case: Mercedes-Benz zet met succes een high-end merk in de social media

Brian Solis heeft hieronder een interview met Eleptherios Hatziioannou, Global Brand Manager Social Media bij Mercedes-Benz. Daar waar veel dure merken als verweer tegen deelname...

Douglas Rushkoff – Keynote: Present Shock (2013)

Douglas beschrijft in het boek 'Present Shock' (2013) wat het leven in het NU met ons doet. De titel van het boek is een...

Altijd in het NU – De schaduwzijde van de social media

Gisteren stuitte ik op het trendrapport van Jaap Bloem en Sander Duivestein van Sogeti/VINT (2013) met als titel: "De zwarte kant van sociale media"...

Kun je een auto-DM ook op een zinvolle manier inzetten?

Er is al veel gezegd en geschreven over het versturen over auto-DM's op Twitter. Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om een autoresponder,...

APP’s second screen is een pure verrijking van de filmbeleving

Vanmiddag waren we op uitnodiging van Linda van Lakwijk, Online Marketeer van Just Bridge Entertainment, naar de voorvertoning gekomen van de nieuwe Nederlandse Thriller APP. Bijzondere aan...

Kan Apple de spreidstand tussen Red en Blue Ocean volhouden?

Meermaals peuterde ik op Twitter met speels plezier een reactie los bij Ying-Fu Li aka @yingfuli door een kritische tweet te plaatsen over Apple. Ying-Fu...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Startup Success Story: Dollar Shave Club

The commercial from DollarShaveClub.com (DSC), that went viral in...