Leestijd: 14 min (read)

Mobile Marketing

Brechtje de Leij schrijft in ‘Mobiele Eenheid’ over de impact van mobiel in het digitale tijdperk

Brechtje de Leij is 39 jaar, woont in Amsterdam en is langere tijd werkzaam geweest bij Sanoma, ondermeer als senior productmanager mobile en hoofd...

APP’s second screen is een pure verrijking van de filmbeleving

Vanmiddag waren we op uitnodiging van Linda van Lakwijk, Online Marketeer van Just Bridge Entertainment, naar de voorvertoning gekomen van de nieuwe Nederlandse Thriller APP. Bijzondere aan...

De rol van 4G in m-commerce wordt nog overschat

Met een zekere frons las ik een artikel in de Huffington Post over de neveneffecten van het uitblijven van 4G (snel mobiel internet) in...

Mobiel is overal – zorg dat u erbij bent!

Voor mijn eerste bijdrage aan MobileMarketing.nl wil ik u mijn visie op het mobiele domein schetsen. Zo zie ik langzaam maar zeker de...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Social Selling slaat de brug tussen online sales en marketing

De wereld van marketing en sales verandert. En vooral...

De Tolerantie van Twitter

Afgelopen donderdag, vijf dagen geleden, ontvang ik op twitter...