Leestijd: 14 min (read)

Communicatie

Jobs was een mondspoeling verwijderd van vergetelheid

Velen zullen zich Steve Jobs herinneren als een geniale marketeer, die Apple van de ondergang redde en tot het grootste bedrijf ter wereld maakte....

Presenteren met passie en humor

Dit wordt een buitengewoon eenvoudige blog. Weinig woorden. Voorbeelden van hoe je met passie inspirerend kunt presenteren, vertellen, verhalen. Suggesties? Mail ons even op [email protected] Steve Jobs...

Leren van de quartz-crisis: branding in optima forma

Zwitserse horlogemakers zijn niet de geestesvaders van branding, maar een aantal topmerken wist de quartz-crisis in de jaren '70 en '80 alleen te overleven dankzij een slimme brand strategie....

Moeten we het communicatievak opnieuw verbinden met nut en noodzaak?

Ten eerste: De vakbeoefenaar lijkt steeds meer losgezongen van een goede basis. Van stevige vakkennis en goed onderzoek naar de nieuwe werkelijkheid van het...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

De sleutel tot het hart van de klant

De twee belangrijkste vragen voor marketeers zijn: hoe kunnen...