Leestijd: 14 min (read)

Strategy

Het gevaar van bestuurlijke over- of onderstuur bij digitale transformaties

De meesten van ons zijn gewend te werken in een organisatie, waarbinnen de directie de doelen stelt en de koers bepaalt en medewerkers uitvoerend...

An Integrated Approach To Business: Close The Loop!

Research at IBM by PulsePoint shows that 84% of Digital Transformation fail, while others claim that between 81% and even 93% of CX initiatives...

Lasting Differentiation in the Age of the Customer

When management consultant and bestselling author Peter Drucker wrote his famous words: "Because the purpose of business is to create a customer, " he...

Groeiplanning op basis van Profit-mapping

Er bestaat redelijk wat begrip over het verschil tussen product centricity en customer centricity, maar over de groeipaden lijkt minder bekend. Laten we eerst eens...

Geen klant is gelijk, volgens Don Peppers

Volgens Don Peppers, auteur van ondermeer The One to One Future en Enterprise One to One hield een stellig betoog om klanten niet over...

Stakeholder EQuitability als 4e waardestrategie

De Customer SONAR™, waar ik de afgelopen 5 jaar aan heb gewerkt, is een uniek en krachtig instrument wat in één overzicht de brug...

Scoren op klantwaarde™ – Deel 1: Introductie

In de serie Scoren op klantwaarde™ bespreek ik de kansen en implicaties van klantwaardegericht ondernemen - van waardecreatie naar bedrijfswaarde. Naar aanleiding van deze serie kunt...

Leren van de quartz-crisis: branding in optima forma

Zwitserse horlogemakers zijn niet de geestesvaders van branding, maar een aantal topmerken wist de quartz-crisis in de jaren '70 en '80 alleen te overleven dankzij een slimme brand strategie....

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Social Media Fatigue – Deel I

Deel I - Onderzoeksbureau's als Gartner en GlobalWebIndex tonen...

De Achtergronden van de Kredietcrisis

Van alle kanten bestookt de media ons met onheilsberichten...