Leestijd: 14 min (read)

Management

Wat maakt customer-centricity juist nu relevant?

Seth Godin schreef in zijn boek The Dip: "Quit or be exceptional. Average is for losers." Laten we eens kijken hoe deze aanwijzing zich laat vertalen...

In Search of Service Excellence?

Op uitnodiging van Smart Center, een modern klantcontact center wat acteert op het grensvlak van in-house en outsourcing, gaf Eric de Haan, co-auteur van...

De Age of Intelligence nadert ..

“Everything that can be disrupted will be” was de titel van mijn keynote op Social Media Week (2014). Daarmee verwees ik naar Nicholas Negroponte’s uitspraak “Everything that...

Innoveren, transformeren, remodelleren, of ..

De versnelling van technologie raakt ons allemaal, in positieve en negatieve zin. Terwijl de consument garen spint bij de goedkope ritjes met Uber Pop,...

Startup Success Story: Dollar Shave Club

The commercial from DollarShaveClub.com (DSC), that went viral in 2012, is a wonderful example of customer-focused, direct-to-consumer marketing. This week Unilever bought the startup for...

Leren van de quartz-crisis: branding in optima forma

Zwitserse horlogemakers zijn niet de geestesvaders van branding, maar een aantal topmerken wist de quartz-crisis in de jaren '70 en '80 alleen te overleven dankzij een slimme brand strategie....

Rellen in Frankrijk – Is dit het begin van een nieuwe Franse revolutie?

De onderstaande video geeft een beeld van de demonstraties die over heel Frankrijk worden gevoerd en waar de mainstream media nauwelijks aandacht aan lijkt...

Staat de tech-bubble wederom op klappen?

Het is het jaar 2000. Nina Brink, CEO van internet provider World Online, geeft iedereen een dikke duim na de succesvolle beursgang van het...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Hoe neem ik deel aan Twitter?

Tijdens het congres CHANGE in Business 2013, georganiseerd door...