Leestijd: 14 min (read)

Strategy

An Integrated Approach To Business: Close The Loop!

Research by IBM shows that 84% of Digital Transformation fail, while others claim that between 81% and even 93% of CX initiatives do as...

Lasting Differentiation in the Age of the Customer

When management consultant and bestselling author Peter Drucker wrote his famous words: "Because the purpose of business is to create a customer, " he...

Planning Your Future Growth Strategy

There is some understanding on what differentiates product centricity from customer centricity with regards to focus, but much less with regards to growth. Let's have...

12 Stats to proof social selling should be part of your sales strategy

The customer journey has changed and will continue to change due to technological advances. These changes has already lead 71% of salespeople to believe that...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Technologiegigant BlackBerry: van hero naar zero in 15 jaar

"Who doesn't have a smartphone?", vraagt Jacquie McNish, co-auteur...

Change management versus change leadership

De wereld is aan het veranderen en bedrijven moeten...