Leestijd: 14 min (read)

Social Business

An Integrated Approach To Business: Close The Loop!

Research by IBM shows that 84% of Digital Transformation fail, while others claim that between 81% and even 93% of CX initiatives do as...

75+ Inspirational Quotes on Customer Centricity

Who knows where inspiration comes from? Perhaps it arises from desperation. Perhaps it comes from the flukes of the universe, the kindness of the...

Storytelling on Purpose: The Missing Link

Everybody talks about purpose, but few people (and organizations) know how to define it. Understandable, because even the theory was missing the right perspective....

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Scoren op klantwaarde™ – Deel 1: Introductie

In de serie Scoren op klantwaarde™ bespreek ik de kansen...