Leestijd: 14 min (read)

Innovation

iCity Magazine – Connect the Dots

Welkom bij iCity Magazine. iCity is een online magazine met als doel de gevolgen van sociale en technologische innovatie te helpen duiden in de context van...

DDMA – Sectoronderzoek: Social marketing, puberaal of volwassen?

Anno 2015 is social marketing zijn puberstreken verloren. Social is niet langer in het beheer van de stagiaire en het dient een duidelijk doel...

Everything that can be disrupted will be

Voor alweer de vierde editie van het Handboek Online Marketing werd Edwin Korver, ondernemer en initiatiefnemer van het blog De Sociale Media, bevraagd door beststeller-auteur Patrick Petersen. Hieronder volgen...

Trendrede 2015 Liveblog

Vanmorgen waren we bij de presentatie van de Trendrede 2015, een initiatief van toekomst-psycholoog Tom Kniesmeijer (nu voor het vijfde jaar en wederom in co-creatie met...

Marketing met de punt naar voren of juist naar achteren?

Marketing kun je op vele manieren bedrijven, maar tijdens de voorbereiding van mijn presentatie op MARCOM14 viel één plaatje mij in het bijzonder op....

The Third Wave

The first mention of the word 'social media' dates back at least 15 years. Ted Leonis, a former executive at AOL, was quoted using...

Waar blijft het Social Network 2.0?

De meesten zijn bekend met de film The Social Network, waarin het succes van Mark Zuckerberg en zijn Facebook is verfilmd. Maar is Facebook...

Jeremiah Owyang – The Collaborative Economy

Het gebeurt niet vaak dat je een presentatie ziet, waarbij je het gevoel krijgt dat je een unieke kans hebt gekregen om in de...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

ING gaat viraal met video over Rijksmuseum

De kunstminnende ING Bank, één van de hoofdsponsors van...

De social media expert bestaat!

Velen maken zich druk over de term social media 'expert',...