Leestijd: 14 min (read)

Innovation

Leren van de quartz-crisis: branding in optima forma

Zwitserse horlogemakers zijn niet de geestesvaders van branding, maar een aantal topmerken wist de quartz-crisis in de jaren '70 en '80 alleen te overleven dankzij een slimme brand strategie....

NCD Tech Quest – Amsterdam Startups

Het behoeft weinig betoog dat technologie de wereld op z'n kop gaat zetten, maar wie zijn toch die donderstralen die ons voorspelbare leventje zo bruut komen verstoren? De...

Rellen in Frankrijk – Is dit het begin van een nieuwe Franse revolutie?

De onderstaande video geeft een beeld van de demonstraties die over heel Frankrijk worden gevoerd en waar de mainstream media nauwelijks aandacht aan lijkt...

De evolutie van personal computer naar private identifier

De trend naar integratie van componenten in steeds kleinere systemen lijkt de top bereikt te hebben. Maar kleiner is niet per definitie beter. Daarom verwacht ik in de komende...

World Expo 2025…Kabinet zegt: doe maar niet!?

Het initiatief om de World Expo 2025 (met het thema innovatie) naar Nederland te halen lijkt vroegtijdig de kop te worden ingedrukt. Minister Henk Kamp  acht...

Staat de tech-bubble wederom op klappen?

Het is het jaar 2000. Nina Brink, CEO van internet provider World Online, geeft iedereen een dikke duim na de succesvolle beursgang van het...

Change management versus change leadership

De wereld is aan het veranderen en bedrijven moeten daarin mee. De vraag is daarbij steeds of je de verandering slechts assimileert of zelf...

Storytelling vanuit purpose: hoe ga je te werk?

Iedereen praat over purpose, maar weinig mensen (en bedrijven) weten hoe je het moet definiëren. Begrijpelijk, want zelfs de theorie miste het juist perspectief....

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

An Integrated Approach To Business: Close The Loop!

Research by IBM shows that 84% of Digital Transformation...

Op de grens van beïnvloeding en manipulatie

Marketing heeft als doel om de motivatie/keuze van mensen...