Leestijd: 14 min (read)

Innovation

De electrische Faraday Future FF91 laat de snelste Tesla zijn kont zien!

Op de CES 2017 in Las Vegas introduceerde het management team van Faraday Future de electrische, zelfsturende FF91: een 'stunning' SUV, die het Tesla...

NCD Tech Quest Eindhoven

Na eerder een bezoek te hebben gebracht aan de startup-scene in Amsterdam en Delft ging de Nederlandse Vereniging voor Commissarissen en Directeuren (NCD) op...

Gaan experiences ten koste van onze expressie?

In het boek 'Jobs', de biografie van Steve Jobs door Walter Isaacson, las ik een zinnetje wat me aan het denken zette: "Yet in...

LEAN – Ben je een egel, of een sluwe vos?

Het succes van The Lean Startup van Eric Reis lijkt al even besmettelijk als de Mexicaanse griep. Veel transformatie-guru's zien dan ook graag dat alle...

Wat maakt customer-centricity juist nu relevant?

Seth Godin schreef in zijn boek The Dip: "Quit or be exceptional. Average is for losers." Laten we eens kijken hoe deze aanwijzing zich laat vertalen...

De Age of Intelligence nadert ..

“Everything that can be disrupted will be” was de titel van mijn keynote op Social Media Week (2014). Daarmee verwees ik naar Nicholas Negroponte’s uitspraak “Everything that...

Innoveren, transformeren, remodelleren, of ..

De versnelling van technologie raakt ons allemaal, in positieve en negatieve zin. Terwijl de consument garen spint bij de goedkope ritjes met Uber Pop,...

Startup Success Story: Dollar Shave Club

The commercial from DollarShaveClub.com (DSC), that went viral in 2012, is a wonderful example of customer-focused, direct-to-consumer marketing. This week Unilever bought the startup for...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

De Social Media Principles van CocaCola

Al sinds de Tweede Wereldoorlog weten we al dat klantgerichte verkoop,...

We kopen geen features, we kopen beloften

Elke dag verschijnen er nieuwe producten, tools en apps...