Leestijd: 14 min (read)

Business

Jobs was een mondspoeling verwijderd van vergetelheid

Velen zullen zich Steve Jobs herinneren als een geniale marketeer, die Apple van de ondergang redde en tot het grootste bedrijf ter wereld maakte....

Geen klant is gelijk, volgens Don Peppers

Volgens Don Peppers, auteur van ondermeer The One to One Future en Enterprise One to One hield een stellig betoog om klanten niet over...

Scoren op klantwaarde™ – Deel 1: Introductie

In de serie Scoren op klantwaarde™ bespreek ik de kansen en implicaties van klantwaardegericht ondernemen - van waardecreatie naar bedrijfswaarde. Naar aanleiding van deze serie kunt...

NCD Tech Quest Eindhoven

Na eerder een bezoek te hebben gebracht aan de startup-scene in Amsterdam en Delft ging de Nederlandse Vereniging voor Commissarissen en Directeuren (NCD) op...

Wat maakt customer-centricity juist nu relevant?

Seth Godin schreef in zijn boek The Dip: "Quit or be exceptional. Average is for losers." Laten we eens kijken hoe deze aanwijzing zich laat vertalen...

Startup Success Story: Dollar Shave Club

The commercial from DollarShaveClub.com (DSC), that went viral in 2012, is a wonderful example of customer-focused, direct-to-consumer marketing. This week Unilever bought the startup for...

Staat de tech-bubble wederom op klappen?

Het is het jaar 2000. Nina Brink, CEO van internet provider World Online, geeft iedereen een dikke duim na de succesvolle beursgang van het...

Peter Hinssen: singularity bestaat niet

In 2011 keken een aantal sprekers op TEDxBrussels 50 jaar vooruit in de toekomst. Eén van de sprekers was Peter Hinssen - ondernemer, adviseur, keynote...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

LEAN – Ben je een egel, of een sluwe vos?

Het succes van The Lean Startup van Eric Reis lijkt...

De evolutie van personal computer naar private identifier

De trend naar integratie van componenten in steeds kleinere systemen...

Jeremy Gutsche – Trendhunter.com

Jeremy Gutsche, MBA, CFA, is a New York Times...