Leestijd: 14 min (read)

Innovation

What is Customer-Centricity really about?

Seth Godin once wrote: "Quit or be exceptional. Average is for losers." How does this relate to the principles of customer-centricity and how can...

The Age of Intelligence is near ..

“Everything that can be disrupted will be” was the title of my keynote speech on Social Media Week (2014). In it, I referred to Nicholas Negroponte’s...

Innovate, transform, remodel, or ..

While consumers enjoy cheap rides with UberPop, cabbies in regulated areas are struggling to survive due to their expensive taxi-licenses, lease contracts and fare cuts taken...

Startup Success Story: Dollar Shave Club

The commercial from DollarShaveClub.com (DSC), that went viral in 2012, is a wonderful example of customer-focused, direct-to-consumer marketing. This week Unilever bought the startup for...

Is the Tech Bubble About to Burst, Again?

It is the year 2000. Nina Brink, CEO of internet provider World Online, gives everyone a thumbs up after a successfull IPO of the company. It wouldn't last. Despite...

Change Management versus Change Leadership

The world is changing and businesses have to catch up. The question is: do you want to adapt to change or do you want to...

Storytelling on Purpose: The Missing Link

Everybody talks about purpose, but few people (and organizations) know how to define it. Understandable, because even the theory was missing the right perspective....

Peter Hinssen: singularity does not exist

In 2011 several thought leaders at TEDxBrussels looked ahead 50 years into the future. One of the spreakers was Peter Hinssen - entrepreneur, advisor, keynote...

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you

Wat betekent de klantproductielijn voor medewerkersbetrokkenheid?

De wijze waarop klanten gecreëerd worden vertoont opvallende gelijkenissen met...

The Media Gap

Gisterenavond, toen ik terugkwam van een avondje weg en...