MediaBoek & FilmBrechtje de Leij schrijft in 'Mobiele Eenheid' over de...

Brechtje de Leij schrijft in ‘Mobiele Eenheid’ over de impact van mobiel in het digitale tijdperk

-

- Advertisment -spot_img
Leestijd: 1 min (read)

Brechtje de Leij is 39 jaar, woont in Amsterdam en is langere tijd werkzaam geweest bij Sanoma, ondermeer als senior productmanager mobile en hoofd branding van NU.nl.

Met haar eerste boek, ‘Mobiele Eenheid – Van Disruptie naar Digitale Strategie’ gaat Brechtje in op de recente ontwikkelingen rond mobiel en hoe je je business succesvol naar mobiel overdraagt.

“In sneltreinvaart is de wereld in de 21e eeuw mobiel geworden. De klant is ‘mobile ready’ en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat nog niet helemaal te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Maar het digitale speelveld wordt wel steeds complexer ..”

In het boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te stomen voor het huidige mobiele tijdperk.

Auteur: Brechtje de Leij – www.b-digitized.com
Titel: Mobiele Eenheid – Van disruptie naar digitale strategie (eerste druk, 2017)
Uitgeverij: Futuro Uitgevers

ISBN-EAN: 978 94 922 2133 9
Te bestellen bij BOL.com of Mananagementboek.nl

 

Mobiele Eenheid

Brechtje de Leij | B-Digitized.com
Brechtje de Leij | B-Digitized.comhttp://www.b-digitized.com/
Brechtje de Leij has over 15 years of experience in the world of digital, specialising in digital transformations. As a 'lady geek', she loves all the possibilities new technology has to offer. Her blog covers topics on digital, new tech, mobile and social media.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Het gevaar van bestuurlijke over- of onderstuur bij digitale transformaties

De meesten van ons zijn gewend te werken in een organisatie, waarbinnen de directie de doelen stelt en de...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Transformatie vraagt ontzettend veel moed!

Vroeg of laat zal elk bedrijf er een keer aan moeten geloven: de sprong wagen en naar de overkant...

Elementor – De meest flexibele en krachtige pagebuilder voor WordPress

Wie regelmatig een website in Wordpress bouwt kent de routine: je bladert wat op een site als Themeforest, koopt voor...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you