MarketingSocial MarketingJackie Huba: Plaats een ècht persoon voor uw organisatie!

Jackie Huba: Plaats een ècht persoon voor uw organisatie!

-

- Advertisment -spot_img
Leestijd: 2 min (read)

We zijn al twee jaar bezig het evangelie te verkondigen over de inzet van een video spokesperson op uw website. Kijk hier naar een voorbeeld, om een beeld te krijgen bij wat deze video techniek precies inhoudt.

We leggen bij PAGEPERSON veelvuldig het verband tussen de opkomst van de social media, de shift naar inbound marketing en de bijzondere videotechniek die wij hebben ontwikkeld.

Maar ook wij hebben te maken met de wetten van social media: we kunnen wel iets beweren, maar het blijft een goedbedoelde preek voor eigen parochie.

Wat is het dan bemoedigend als een autoriteit uit het vakgebied van online marketing het precies zo opschrijft, als wij het bedoelen:

Today people don’t trust companies. One of the things marketers want to do is to humanize their brand. What better way to do it than put a live person in front of them. – Jackie Huba, Author of ‘Monster Loyalty’

Want dat is precies zoals wij PAGEPERSON zien: als de pure verpersoonlijking van uw organisatie op het internet.

Het zal niemand ontgaan zijn dat de razendsnelle opkomst van de social media onze marketeers de moeilijke opdracht hebben gegeven om de shift te maken van outbound naar inbound marketing. De persoonlijke note van uw merkwerkers in de social media raakt echter compleet verloren op uw website. Geen mens om ze te begroeten. Waar bent u?

Met PAGEPERSON zetten we uw merkwerkers letterlijk op de voorgrond. We maken uw website en daarmee uw organisatie menselijk. Zodat de engagement behouden blijft en via directe persoonlijke contacten verder kan worden uitgebouwd.

Jackie Huba is overigens niet de eerste de beste:

Jackie Huba – Named as one of the 10 most influential online marketers, Jackie co-authors the award-winning Church of the Customer blog. With more than 105,000 daily readers, it’s ranked as one of the most popular business blogs in the world. Her work has frequently been featured in the media, such as the Wall Street JournalThe New York Times, Businessweek, and Advertising Age. She was a founding Board Member of the Word of Mouth Marketing Association.

Jackie Huba is te volgen op Twitter. Haar blog is beslist de moeite van het volgen waard!

Informatie over PAGEPERSON is terug te vinden op http://www.pageperson.com of http://www.videospokesperson.com – of via Twitter en Facebook.

Edwin Korver (Gonzalez) - CROSS SILO BV
Edwin Korver (Gonzalez) - CROSS SILO BVhttps://cross-silo.com
CEO, CROSS SILO BV en Uitgever van iCity Magazine
 
Ontwerper van de ROUNDMAP - een 360-graden mapping systeem gericht op waardecreatie, klantinteractie en duurzame klantwaarde (CLV) - https://roundmap.com
 
Eerder werkzaam voor o.a. Dow Jones (US), CMG Finance (NL), SCSK Corporation (Japan), The Internet Plaza en Enternet. Beschikbaar als lid RvB (CMO/CDO/CSO) of RvC.

1 Comment

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Het gevaar van bestuurlijke over- of onderstuur bij digitale transformaties

De meesten van ons zijn gewend te werken in een organisatie, waarbinnen de directie de doelen stelt en de...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Transformatie vraagt ontzettend veel moed!

Vroeg of laat zal elk bedrijf er een keer aan moeten geloven: de sprong wagen en naar de overkant...

Elementor – De meest flexibele en krachtige pagebuilder voor WordPress

Wie regelmatig een website in Wordpress bouwt kent de routine: je bladert wat op een site als Themeforest, koopt voor...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you