Social MarketingSocial MediaJazz Slogan Contest @JazzFestivals

Jazz Slogan Contest @JazzFestivals

-

- Advertisment -spot_img
Leestijd: 1 min (read)

Help mee om de Nederlandse Jazzfestivals te promoten door mee te doen met de Jazz Slogan Contest! Verzin een leuke slogan op Twitter met @Jazzfestivals erin, en maak kans op een fantastische CD.

De maker van de winnende slogan voor 2011 – die mogelijk gebruikt kan gaan worden voor de promotie van de Nederlandse Jazzfestivals – krijgt nog iets extra’s!

Hier verschijnen straks de 25 beste slogans, bestaande uit maximaal 140 karakters, met in ieder geval @JazzFestivals erin opgenomen. Doe mee en twitter je slogan voor 1 april 2011 – de leukste 25 plaatsen we hieronder en krijgen de CD toegezonden!

Hier alvast wat eerste winnaars om je inspiratie te geven:

vuurvlinder:
“Geen bebop is vals @Jazzfestivals”
sonjavanvuren:
“Stay jazzztuned @JazzFestivals” (3x z met opzet)
Henk van Maanen:
“It’s always Summertime @JazzFestivals”
confluencemedia:
“Crunch all you want. We’ll make Jazz at the @JazzFestivals
zettieleeuw:
Juicy Dazzling Sounds from The Seabottom @JazzFestivals beside: The Sea!” ©
pageperson:
“Voor pure muziek zonder poeha en glitter volg ik @JazzFestivals op twitter”

Alle 25 winnaars krijgen de onderstaande CD gratis thuisgestuurd van SeaBottom Jazz 2011, met 70 minuten top-jazzmuziek. Een unieke oplage met o.a. Joke Bruijs, Johnny Rosenberg, Lisa Lois en Cor Bakker.

Uit de 25 beste slogans trekken we samen met de Federatie van Nederlandse Jazzfestivals de winnende slogan voor 2011 en de maker daarvan krijgt nog een verrassing. Wat?  .. tja, dan is het geen verrassing meer!

CD SeaBottom Jazz 2011

Gebruik ingezonden slogans
Alle deelnemers aan de Jazz Slogan Contest geven de Federatie van Nederlandse Jazzfestivals het recht de door hem/haar op twitter geplaatste jazzslogan inclusief “@Jazzfestivals” te gebruiken voor alle on- en offline promotie van de activiteiten van de Federatie van Nederlandse Jazzfestivals en steunt daarmee indirect de on- en offline promotie van de Nederlandse Jazzfestivals.
Edwin Korver (Gonzalez) - CROSS SILO BV
Edwin Korver (Gonzalez) - CROSS SILO BVhttps://cross-silo.com
CEO, CROSS SILO BV en Uitgever van iCity Magazine
 
Ontwerper van de ROUNDMAP - een 360-graden mapping systeem gericht op waardecreatie, klantinteractie en duurzame klantwaarde (CLV) - https://roundmap.com
 
Eerder werkzaam voor o.a. Dow Jones (US), CMG Finance (NL), SCSK Corporation (Japan), The Internet Plaza en Enternet. Beschikbaar als lid RvB (CMO/CDO/CSO) of RvC.

2 Comments

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Latest news

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de Bree een 'lean' aanpak voor om van 'idee tot succesvolle...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey in 2017 laat weinig heel van de beloftes van de...

Het destructieve effect van het Silo Syndroom

Het was op een donderdagmiddag. Vanuit de ruimte waar de marketeers zich bevonden klonk geschater. Collega's van andere afdelingen...

Het gevaar van bestuurlijke over- of onderstuur bij digitale transformaties

De meesten van ons zijn gewend te werken in een organisatie, waarbinnen de directie de doelen stelt en de...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Transformatie vraagt ontzettend veel moed!

Vroeg of laat zal elk bedrijf er een keer aan moeten geloven: de sprong wagen en naar de overkant...

Elementor – De meest flexibele en krachtige pagebuilder voor WordPress

Wie regelmatig een website in Wordpress bouwt kent de routine: je bladert wat op een site als Themeforest, koopt voor...

Must read

Kan het (weer) landen?

In zijn boek 'Kan het vliegen?' stelt Tony de...

Digitale transformatie: schade van 900 miljard USD (!)

Het lijkt bijna onwaarschijnlijk, maar het onderzoek van McKinsey...
- Advertisement -spot_imgspot_img

You might also likeRELATED
Recommended to you